Thursday 11 August 2011

zaman kegemilangan suatu ketika dlu

11 Ramadhan 1432H
11.39 p.m

Salam...
Aktiviti aku mlm ni berchatting ngan hanan n nana..kami dok discus pasai nk pi jln2 kat sabah..
Harap2 plan ni menjadi la..maklum la aku ni xpenah pi bejalan mana pun sblm ni..Almaklum la aku ni mana la ada duit..time study pun harap Ptptn n biasiswa ja..xcukup la nk enjoy2 ni..
Lani tumpang ada duit sendiri and still bujang trang tang tang gunakan kesempatan ni enjoy puas2..Nanti pas kawen dh ssh..Lain la kalo dpt hubby yg sporting morting kan....

Sambil2 dok chattg ni aku belek2 la gambaq2 lama masa zaman muda2 dlu,,Time study diploma kat uitm arau..Best gila tgk gambaq dlu2..Mula la mai sheikh aku dok senyum n gelak sorg2..Semua muka innocent n baik2 belaka..masing2 kurus ala2 slim world gitu..Life as a student sgt la best n meriah..Especially bila petang2 dok lepak kat dpn kolej cengal n mula la dok wat cita merapu..Paling best bila org lalu,,n komen org 2..Mmg xdak keja,dok pi cari keja.

Btw my friend yg dok lepak ngan aku adalah balkis(aku pggl doy je hehe),ain,nana@zie(jgn marah no)0dah(eh ada ka dak..aku lupa la)..Depa ni ahli ttp..ahli jwtankuasa yg lain pun ada,,cuma aku xberapa ingat dh..kena study balik ni..Huhu really miss that moment..Bila kita bleh jmpa lg. sambil mengimbau cita2 lama di Zaman kegemilangan di suatu ketika dlu..

No comments:

Post a Comment