Sunday 7 August 2011

bertemu xjemu,,berpisah xgelisah

08 RAMADHAN 1432H
08 OGOS 2011M

msti ramai yg dah bc buku b'tajuk AKU TERIMA NIKAHNYA..aku ja yg ketinggalan ketapi huhu,,lmbat sggh...biar la lmbat pun,yg penting aku bc gk..bak kata pepatah better late than never

bg aku,content buku ni teramat best n sgt mengusik jiwaku yg kdg2 sensitif ni di kala aku bc time sunyi sepi..ayat yg masih melekat dlm sanubari aku skrg ni ialah 'bertemu xjemu,berpisah xgelisah..ayat tu buat aku rasa cinta yg mengikut syariah ni sgt kuat n hebat..very sweet couple yg mengikut syariah islam.cinta tanpa ada sms,keluar dating berdua,bergayut..PELIKKAH????

terpikir gak sorg2 cmna la jodoh aku nnt,,adakah aku bleh jg dan ikut batas2 yg telah ditetapkan?? .aduhai berangan ja la keja aku ni..bln posa cmni patutnya kena tambah amalan baik2 bukannya dok mengeluh cmni..

apa2 pun,,yg penting jgn lupa berdoa pd ALLAH kerana DIA lah yg menentukan semuanya..sesungguhnya ALLAH maha mendengar doa hambaNYA

No comments:

Post a Comment